stiva

maandag, 28. oktober 2024 - 10:14

Minderjarigen zien zo goed als geen alcoholreclame meer via televisie

Minderjarigen (6-17 jaar) hebben in 2023 gemiddeld anderhalve seconde alcoholreclame op televisie per dag gezien. Dit is een daling van 87% ten opzichte van Lees verder...

drank-fles-leeg-alcohol
vrijdag, 3. december 2021 - 10:27

Het bereik van minderjarigen via alcoholreclame op televisie is spectaculair gedaald

Minderjarigen in de leeftijd van 12-17 jaar zien in vergelijking met 18 jaar geleden zo’n 83% minder alcoholreclame op televisie. Bij de leeftijdsgroep 6-11 Lees verder...

Breezer
dinsdag, 23. februari 2021 - 9:24

Geen Alcoholreclame in 2021 op twee jongerenzenders

Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) heeft laten vaststellen welke radio- en televisiezenders op basis van de kijk- en luistercijfers zijn aan Lees verder...

Foto van televisie | Archief EHF
vrijdag, 21. december 2018 - 9:45

Geen Alcoholreclame in 2019 op 3 Jongerenzenders

Stichting Verantwoorde Alcoholconsumptie (STIVA) laat jaarlijks vaststellen welke radio- en televisiezenders op basis van de kijk- en luistercijfers zijn Lees verder...

Foto van alcohol 16 jaar | Archief EHF
woensdag, 16. november 2016 - 17:29

Programma ‘Oh Oh Daar Gaan We Weer’ wordt aangepast vanwege kritiek alcoholgebruik

RTL gaat het programma ‘Oh Oh Daar Gaan We Weer’ aanpassen na kritiek over het vermeende alcoholgebruik in de serie. Lees verder...

foto van Oh oh Cherso | fbf
woensdag, 31. juli 2013 - 9:49

Alcoholbranche wil Oh oh Cherso van de buis

RTL5 komt eind augustus met een nieuwe serie Oh oh Cherso. Lees verder...