Het is voor het eerst dat een bedrijf twee keer op rij met de onderscheiding aan de haal gaat.
Irritante Patricia Paay
In de categorie Meest Irritante BN'er in een Tv-commercial sleepte Patricia Paay het niet heel erg felbegeerde beeldje in de wacht. In onze uitzending van vandaag reiken we de trofeeën uit.
Kijkers, website-bezoekers en Facebook-'likers' van TROS Radar hebben de afgelopen weken bijna 130.000 stemmen uitgebracht voor de Loden Leeuw 2012 (in elke categorie ruim 60.000). Een overweldigende meerderheid daarvan stemde op Zalando (62 procent). Specsavers, NEM, SIRE en Simpel hadden het nakijken.
Patricia Paay, die samen met haar dochter te zien is in een reclame voor het Miljoenenspel, won met een minder grote voorsprong, maar nog steeds overtuigend: 33 procent tegenover de 28 procent van nummer twee Tatjana (Basic-Fit).
Meest Irritante Commercials
1.Zalando (62%)
2.Specsavers (15%)
3.Nederlandse Energie Maatschappij (11%)
4.SIRE (7%)
5.Simpel (5%)
Meest Irritante BN'ers in een Commercial
1.Patricia Paay (33%)
2.Tatjana (28%)
3.Winston Gerschtanowitz (18%)
4.Jörgen Raymann (13%)
5.Cas Jansen (8%)
dinsdag, 18. december 2012 - 20:57 Update: 08-07-2014 0:26
Loden Leeuw voor irritante Zalando en Patricia Paay
Hilversum
De Loden Leeuw, TROS Radars prijs voor de Meest Irritante Tv-commercial van het Jaar, is opnieuw gewonnen door webwinkel Zalando. Dit heeft TROS Radar bekendgemaakt.
Categorie:
Tag(s):