Met dit uitzonderlijke resultaat is de omzet meer dan verviervoudigd sinds 2009. Sterke verkopen werden van over de hele wereld gemeld, met dubbelcijferige groei in de meeste regio's: Noord-Amerika (30% hoger), het Midden-Oosten (20% meer) en Europa (een plus van 40%). De Verenigde Staten bleven de grootste individuele markt.
De thuismarkt van Rolls-Royce, het Verenigd Koninkrijk, is de vierde grootste individuele markt van het merk. Daar namen de verkopen toe met 13%. Ook in Nederland deed het merk goede zaken met 15 op Nederlands kenteken gezette auto’s. Rolls-Royce heeft in Nederland een marktaandeel in het luxe-segment van maar liefst 37%.
Europa zag een sterke groei in een aantal markten, waaronder Duitsland met 30%, terwijl in Australië het merk groeide met 75% en er in Japan en Korea respectievelijk 60% en 20% meer Rolls-Royces werden verkocht. In het Midden-Oosten vormden Bahrein (50%), Koeweit (45%) en Oman (27%) de hoogtepunten. Opkomende markten zoals Azerbeidzjan, Kazachstan en Vietnam lieten eveneens veelbelovende groeicijfers zien.