'Hij is hiermee de eerste Nederlandse vlogger die wordt toegevoegd aan de wassenbeelden collectie van nationale en internationale sterren. De onthulling is door Enzo gefilmd en terug te zien in zijn vlog van vandaag op www.youtube.nl/enzoknol.
Nieuw tijdperk
Hiermee gaat Madame Tussauds Amsterdam een nieuw tijdperk in, waarbij de sterren van het internet ook een plek krijgen binnen de wereldberoemde attractie. Enzo Knol stond al geruime tijd in de top vijftien van meest aangevraagde beelden door, veelal jonge, bezoekers.
Op de foto of eigen vlog
Vanaf zaterdag 14 oktober kunnen zij eindelijk met de immens populaire vlogger op de foto of samen met het beeld van Enzo een vlog opnemen om dit vervolgens te delen op hun eigen social media kanalen.
Enzo heeft voor dit beeld twee intensieve poseersessie gehad voor Tussauds beeldhouwers uit Londen. Hij heeft hier vol enthousiasme en geduld aan meegewerkt. ‘Ik voel me ontzettend vereerd dat ik een wax beeld heb in Madame Tussauds, een moment dat voor altijd in mijn geheugen zal blijven staan’.
Enzo Knol
Enzo is een Nederlandse vlogger op YouTube. Zijn eerste filmpje kwam online op 9 juni 2013 waarna zijn populariteit en het aantal abonnees op zijn YouTube kanaal snel toe nam tot ruim 1,6 miljoen nu. Knol zijn doel is zo veel mogelijk mensen blij te maken met zijn altijd positieve video’s, die iedere dag precies om 16.00 uur online gaan.