Berlijn
De nieuwe ambassadrice werd woensdagmiddag eindelijk onthuld tijdens een opwindend internationaal persevenement in het Hotel de Rome in Berlijn. Hunkemöller bleef iedereen tot op het laatste moment plagen met filmpjes en hints op de sociale media. De collecties krijgen de naam 'Doutzen’s Stories' en elke collectie vertelt wat over haar, of het nu gaat om haar lingerie, zwemkleding of haar eigen sportassortiment.
Philip Mountford
Het evenement draaide om een prachtige show gepresenteerd door Philip Mountford, de CEO van Hunkemöller, waarin Doutzen eerst met een filmpje werd onthuld, gevolgd door het moment waar iedereen op zat te wachten: Doutzen op het podium. Het publiek vond het geweldig om haar in persoon te zien en was heel enthousiast over haar verschijning.
'Ik ben er ontzettend blij mee dat Doutzen onze nieuwe merkambassadrice is,' zei Philip Mountford. 'Ze vertegenwoordigt precies onze merkwaarden en als internationaal topmodel kan ze ons merk wereldwijd meer bekendheid geven. Doutzen is een natuurlijke, stralende, prachtige, stijlvolle en natuurlijk heel sexy vrouw. In de komende twee jaar werken we met Doutzen samen aan de ontwikkeling van het merk.'
Alexandra Legro, Global Marketing & Communication Director bij Hunkemöller, presenteerde een opgenomen interview over 'Her story', waarin Doutzen op charmante wijze werd geïntroduceerd en waarin een beetje meer over haar verteld werd.
'We zijn echt trots dat Doutzen onze nieuwe merkambassadrice is geworden. Haar persoonlijkheid en passies zullen een totaal nieuwe koers inspireren voor onze producten en marketing. We gaan een paar heel unieke campagnes maken,' zegt Alexandra Legro.
Doutzen verraste iedereen en presenteerde belangrijke looks uit haar eerste lingeriecollectie voor Hunkemöller, die 'Doutzen Stories' genoemd is. De collectie weerspiegelt haar passie voor lingerie en omvat verschillende lingeriesets, body’s, een bralette met highwaist slip, een verleidelijke jumpsuit, een onderjurk en een kimono. Samen met Zoë Price-Smith, Design Director van het merk, introduceerde Doutzen haar collectie met een 'Levende installatie'; modellen presenteerden een aantal lingerie looks in een show die de look & feel van de campagne tot leven bracht.
De campagnebeelden die eerder deze zomer in Rome werden gemaakt, bewijzen dat er geen twijfel kan bestaan dat het internationale topmodel en de lingeriespecialist perfect bij elkaar passen.
Doutzen Kroes
Doutzen over haar collectie: 'Ik zit al een tijdje in de modewereld, maar heb nog nooit de mogelijkheid gehad om mijn eigen lingeriecollectie te ontwerpen. Dit is een geweldige nieuwe kans voor mij! Ik ben echt trots om de wereld wat meer van mezelf en mijn passie voor lingerie te laten zien met mijn collectie voor Hunkemöller. Het is een merk dat dichtbij me staat en waar ik mee ben opgegroeid in Nederland, een merk met een sterk erfgoed.'