Geheugenkaarten te koop tijdens kinderpostzegelactie

Dit jaar bevat de actie nieuwe elementen, waardoor scholen nog meer betrokken zijn bij de kwetsbare kinderen die worden geholpen. Nieuw is bijvoorbeeld dat de basisscholen zelf mogen kiezen waar de opbrengst van de leerlingen naartoe gaat. Daarnaast wordt een nieuw product aan het assortiment toegevoegd, de USB card, en kunnen de kinderen ‘kinderen gemist’ - briefjes door de brievenbus doen als mensen niet thuis zijn.
USB card
Ook is er dit jaar een nieuw product aan het assortiment toegevoegd: de USB card. Het is een USB stick in de vorm van een pasje dat makkelijk in een portemonnee past. Het pasje is versierd met vrolijke Paul Frank afbeeldingen en heeft 8GB geheugen.
‘Kinderen gemist’-briefje
Veel mensen zijn overdag aan het werk, en vinden het jammer dat ze de schoolkinderen gemist hebben tijdens hun verkoopronde. Daarom krijgen de kinderen dit jaar de mogelijkheid om ‘kinderen gemist’-briefjes door de brievenbus te doen. Zo kan men alsnog een bestelling online doen.
Start Kinderpostzegelactie 2015
De Kinderpostzegelactie nieuwe stijl start woensdag 23 september. Met de opbrengst van de actie zijn afgelopen jaar ruim 588.000 kinderen gesteund in Nederland en het buitenland. Met de nieuwe actie wil Stichting Kinderpostzegels nog meer kwetsbare kinderen ontwikkelingskansen bieden voor een betere toekomst.