woensdag, 5. juli 2017 - 10:00 Update: 04-08-2017 13:29

Waardevolle input uit Meetup’s with DDi Transaction Robot

HOOFDDORP (EZPress) - Afgelopen twee weken is DDi Information Automation Engineers uit Hoofddorp het land door gereisd voor een viertal Meetup’s with the DDi Transaction Robot (afgekort TA robot). De softwareontwikkelaar is blij met het grote aantal aanwezige professionals uit de assurantiebranche. De business consultants van DDi en de deelnemers hebben met elkaar in een ontspannen sfeer, op drie prachtige locaties aan het water stilgestaan bij de mogelijkheden van het verder stroomlijnen van hun backoffice processen met de TA robot. Voor DDi zijn hier een aantal nieuwe inzichten uitgekomen en zeer waardevolle input om de komende maanden mee aan de slag te gaan.

(b)Automatisch classificeren provinciale post biedt toegevoegde waarde(/b)

Het automatisch classificeren van post in de breedste zin was een van de onderwerpen die aan de orde kwam. De TA robot verzorgd dit nu al voor meerdere organisaties uit de assurantiebranche en ook tijdens de Meetup’s werd duidelijk dat dit bij veel kantoren toegevoegde waarde kan bieden. Er werd aangegeven dat alleen al het sorteren en verdelen van de inkomende berichten, en dan hebben we het over fysieke post, e-mail, webaanvragen, WhatsApp, etc., heel veel tijd kost. Ook werd duidelijk dat 80% van de berichten die binnenkomen geïnitieerd zijn door het kantoor zelf. Denk aan opgevraagde foto’s van een schade. De TA Robot kan juist deze berichten gemakkelijk opvangen en aan het juiste werkproces koppelen, zonder tussenkomst van menselijke handelingen. De ‘werkopdracht’ komt direct bij de juiste medewerker terecht en het bericht met de benodigde bijlagen in het juiste dossier.

Naast bovenstaand proces, wat de TA Robot al kan automatiseren, werd door de deelnemers aangegeven dat het automatisch verzamelen van documenten en berichten van verzekeraars om zo een volledig dossier samen te stellen waar een medewerker weer mee verder kan ook veel toegevoegde waarde zou bieden. “Daarmee hebben we voor de komende maanden een mooie uitdaging”, aldus Thom Menssink, Directeur DDi Information Automation Engineers.

(b)Over DDi Information Automation Engineers(/b)

Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.

//Einde bericht

Bron: DDi

Dit is een origineel persbericht EZPress News Distribution BV www.ezpress.eu