dinsdag, 22. november 2016 - 10:00 Update: 10-12-2016 18:58

DDi breidt Transaction Robot uit met Proces Manager

HOOFDDORP (EZPress) - Onlangs introduceerde DDi Information Automation Engineers uit Hoofddorp de Transaction Robot voor Document Processing. Met het inzetten van de Robot zet een organisatie de (eerste) stap naar een digitale transformatie. Alle binnenkomende berichten worden gedigitaliseerd, volautomatisch geclassificeerd en toegevoegd aan de juiste processen (workflow). Nu gaat DDi een stap verder door de Transaction Robot te koppelen aan hun Proces Manager voor het vastleggen en controleren van bedrijfsprocessen.

(b)DDi Proces Manager stuurt je bedrijfsprocessen(/b)

Zodra de Transaction Robot een bericht geclassificeerd heeft is bekend waar het over gaat, van wie het afkomstig is en wat ermee moet gebeuren. Op basis hiervan maakt de Transaction Robot een werkopdracht en koppelt deze aan de juiste bedrijfsprocessen.

Organisaties die hun bedrijfsprocessen efficiënter willen inrichten en tegelijkertijd handmatige handelingen willen reduceren kunnen hiervoor de DDi Proces Manager inzetten. Van tevoren worden de processen ontworpen in de workflow designer door het aanleggen van de gewenste business rules. Zodra dit is ingesteld doorloopt ieder bericht, automatisch het juiste proces, bewaakt door de Proces Manager. Ze zet de taken uit en verstuurd automatisch berichten, notificaties en reminders als betrokkenen hun taken niet hebben uitgevoerd. Tegelijkertijd kan iedere geautoriseerde medewerker op ieder gewenst moment de status van een dossier raadplegen in de Proces Manager.

Op de achtergrond wordt ieder document centraal opgeslagen in de Document store, gekoppeld aan het juiste dossier met de juiste metagegevens. Bovendien wordt ieder document full text doorzoekbaar gemaakt. Instelbare autorisaties zorgen voor optimale beveiliging en regels bepalen welke medewerkers toegang hebben tot welke documenten.

(b)Over DDi Information Automation Engineers(/b)

Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.

//einde bericht

Bron: DDi

Dit is een origineel persbericht EZPress News Distribution BV www.ezpress.eu