woensdag, 10. februari 2016 - 10:30 Update: 10-02-2016 11:37

DDi introduceert Document automation packages

HOOFDDORP (EZPress) - Iedere organisatie ontvangt dagelijks post en berichten. De hoeveelheden zijn uiteraard wisselend, maar dat de verwerking veel tijd kost staat vast. Document management zorgt ervoor dat het proces geautomatiseerd en georganiseerd wordt, zodat het grootste gedeelte van het werk weg valt. DDi Information Automation Engineers uit Hoofddorp ontwikkeld al ruim 20 jaar document management software en is ervan overtuigd dat het organisaties verder kan helpen. Veel organisaties hebben de overstap naar het digitale werken echter nog niet gemaakt. De reden hiervan is volgens het softwarebedrijf in veel gevallen het enorme, onoverzichtelijke aanbod van producten en de bijkomende, vaak hoge investering. Om de drempel te verlagen heeft DDi drie Document automation packages samengesteld; Professional, Advanced en Enterprise.

Schaalbare Document management voor iedere organisatie
De Document automation packages die DDi introduceert zijn alle drie complete pakketten voor professionele organisaties die op zoek zijn naar een document management systeem dat het proces van sorteren, behandelen en netjes vindbaar opslaan van documenten/berichten goed elektronisch organiseert.

De keuze voor Document management wordt hierdoor makkelijk gemaakt. Heb je als organisatie niet zoveel informatie te verwerken, zijn je bedrijfsprocessen relatief eenvoudig, dan kun je kiezen voor de Professional uitvoering. Hiermee worden fysieke documenten in batch gescand en e-mails geïmporteerd om alle berichten vervolgens te indexeren, behandelen en digitaal te archiveren. Wil je meer informatie digitaliseren en ook automatisch classificeren, om deze vervolgens elektronisch te verwerken dan kies je minimaal voor de Advanced versie. De Enterprise versie is voorziet in alle mogelijkheden om de stroom aan berichten geautomatiseerd in goede banen te leiden, op inhoud te classificeren en naadloos aan te sluiten op interne bedrijfsprocessen en/of direct te koppelen aan lopende cases.

Via dashboards krijgen organisaties continu grip en zicht op al het onderhanden werk. Bij piekbelasting is direct duidelijk waar herverdeling van het werk wenselijk is. Op basis van regels “rules engine” wordt ieder bericht, poststuk en/of web aanvraag aan het juiste dossier/casus/proces gekoppeld en neergelegd bij de daarvoor bestemde behandelaar(s).

Binnenkort zijn de verschillende pakketten te vinden op ddi.nl. Organisaties die op dit moment meer informatie willen over het aanbod kunnen contact opnemen met DDi via 088 567 2000 of info@ddi.nl.

Over DDi Information Automation Engineers
Wij DDi’ers geloven dat bedrijven optimaal willen communiceren met hun klanten. Door de huidige 24/7 internet economie zijn die klanten echter veeleisender geworden. Op alle mogelijke manieren nemen ze contact op met bedrijven. Via e-mail, post, social media, fax, etc. Informatie komt overal de organisatie binnen en wordt bewaard in mailboxen, de Cloud, mappen op de server en postbakjes. Voordat berichten kunnen worden behandeld, zijn ze vaak al door vele handen gegaan. Organisaties zijn drukker met het bericht dan met de inhoud. Onze missie is om ieder bericht, ongeacht het medium, inhoudelijk toegankelijk te maken, met een minimum aan inspanningen gestructureerd af te handelen en beveiligd te archiveren.